برنامه های سایپا در خدمات پس از فروش

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی با هدف ایجاد تحول در نحوه خدمات پس از فروش و توسعه بازار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، نعمت الله پوستین دوز گفت: ایجاد نگرش های جدید در فرهنگ خدمات پس از فروش ضروری است. هم اکنون سایپا با کسب بیشترین سهم تولید در بازار خودرو کشور وضعیت بسیار خوبی دارد که این موضوع باعث شده با سرمایه گذاری بیشتر ضمن ایجاد تحول در خدمات پس از فروش و توسعه بازار به تحول در فرهنگ خدماتی نیز دست یابیم.
در مراسم افتتاح نمایندگی شکوفه موتور گیلان در شهرستان رشت پوستین دوز با اشاره به برنامه های توسعه ای سایپا در مسیر خدمات پس از فروش گفت: هم اکنون سایپا با کسب بیشترین سهم تولید در بازار خودرو کشور وضعیت بسیار خوبی دارد که این موضوع باعث شده با سرمایه گذاری بیشتر ضمن ایجاد تحول در خدمات پس از فروش و توسعه بازار به تحول در فرهنگ خدماتی نیز دست یابیم.
وی افزود: توسعه فعالیت های تولیدی سایپا و انتقال آن از تمرکز در جاده مخصوص تهران به استان های کشور ضمن بجا گذاشتن آثار اشتغال و ارتقاء حوزه اقتصادی سهم بسزائی در استفاده از نیروهای متخصص در سراسر کشور دارد که در این راستا پروژه سایپا شمال با ظرفیت 150 هزار دستگاه و برنامه توسعه فعالیت های قطعه سازی در استان های گیلان، مازندران و گلستان سهم بسزائی در توسعه اقتصادی منطقه خواهد داشت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان اظهار امیدواری کرد: با ظرفیت های مناسب استان گیلان در زمینه اقتصادی و نیروی ماهر و تحصیل کرده موجود در این استان فضای مناسبی جهت توسعه محصولات سایپا بوجود آید.
همچنین در این مراسم مهدی سعادتی استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در این استان تاکید کرد: استانداری گیلان از تمام توانمندی های خود برای حمایت از سرمایه گذاری شرکت های تولیدی با هدف توسعه صنعتی منطقه و ایجاد حوزه های جدید کسب و کار استفاده خواهد کرد.
گفتنی است در مراسم افتتاح هفتصد و بیستمین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت سایپا در شهرستان رشت سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرهای صومعه سرا و ماسال، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، جمشید ایمانی رییس هیات مدیره سایپا و محمد حسن گرمان مدیرعامل شرکت سایپایدک به همراه جمعی از مدیران کل استان گیلان نیز حضور داشتند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار