رییس پلیس راه خوزستان:

حدود ۶۰ خودرو زائران اربعین در یک ساعت واژگون شد

رییس پلیس راه استان خوزستان گفت: حدود ۶۰ خودرو شخصی زائران اربعین حسینی در مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه واژگون شد.

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه استان خوزستان در تشریح آخرین وضعیت تردد در مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به اینکه این روز‌ها شاهد بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلا هستیم، امروز و فردا در این محور‌ها ترافیک پرحجم، ولی تردد روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

او افزود: علیرغم روان بودن ترافیک، متاسفانه در روز‌های اخیر و بخصوص امروز تعداد زیادی تصادف منجر به فوت را شاهد بودیم.

سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: در محور‌های منتهی به مرز‌های مذکور، در ساعت بین ۵۰ تا ۶۰ واژگونی خودرو رخ می‌دهد و علت همه این حوادث، خستگی و خواب آلودگی زائران است.

رییس پلیس راه خوزستان هدف از برپایی مواکب و مکان‌های ویژه استراحت برای زائران را بهره مندی آن‌ها از استراحت و خواب کافی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار عنوان کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی تصریح کرد: وضعیت موجود قابل توصیف نیست و نگران کننده بوده و تعداد تصادفات منجر به فوت بسیار زیاد است.

او در پایان اذعان داشت: از زائران اربعین حسینی خواهشمندم حتما قبل از حرکت به سوی شهر‌های خود خواب کافی و استراحت داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا به سلامت به مقصد برسند و خاطره خوبی از این سفر معنوی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

افزایش تصادفات منجر به فوت در محور‌های خوزستان

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.