استقرار تیم‌های واکنش سریع آتش نشانی اهواز در جاده حمیدیه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از استقرار تیم‌های واکنش سریع آتش نشانی اهواز در جاده حمیدیه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تیم واکنش سریع این سازمان برای تامین ایمنی مسیر برگشت زائران حسینی از امروز تا ۲۹ مهرماه برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر اهواز-حمیدیه، در این محور مستقر هستند.

او افزود: تیم واکنش سریع آتش‌نشانی شامل تجهیزات آتش‌نشانی و امداد و نجات جاده‌ای است تا در زمان وقوع حادثه احتمالی در کمترین زمان امکان امدادرسانی را داشته باشند.

قنبری اظهار داشت: در این تیم ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه امداد جاده‌ای به همراه هشت نفر نیروی واکنش سریع در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیا کرد: با توجه به ترافیک سنگین برگشت زائران حسینی توصیه می‌شود رانندگان برای حفظ سلامتی خود و مسافران با سرعت مطمئن و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کرده و از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از رانندگان تقاضا داریم که استراحت کافی را داشته باشند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

آماده باش آتش نشانی اهواز در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.