به منظور بررسی و نظارت بر نحوه اجرای ساحت‌های ۶ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طرح ناعم در واحد‌های آموزشی بهبهان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور بررسی و نظارت بر نحوه اجرای ساحت‌های ۶ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همراهی گام به گام با مدارس برای اجرای شایسته و موثر آن، طرح ناعم در واحد‌های آموزشی بهبهان اجرا می‌شود.

این طرح برای اولین بار در آموزش و پرورش خوزستان و در شهرستان با رویکرد نظارت و ارزیابی مستمر عملکرد مدارس بهبهان به صورت روزانه و در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.

حرکت و مسیر آموزشی و پرورشی مدارس می‌بایست منطبق و برگرفته از برنامه‌های اصولی باشد که در طرح ناعم، هر روز ۲ معاون به همراه گروهی از کارشناسان اداری و در قالب برنامه‌ای مدون با حضور در واحد‌های آموزشی شهر و روستا ضمن تکریم عوامل اجرایی و آموزشی مدارس، به بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت موجود در آموزشگاه‌ها می‌پردازند.

هدف از این بازدید‌ها برطرف کردن فوری مسائل و مشکلات احتمالی و جلوگیری از انباشته شدن معضلات در مدارس و در نهایت بهبود عملکرد و ارتقای کیفی سطح آموزشی و پرورشی مدارس است.

در طرح ناعم شاخص‌های مختلفی بر مبنای نمون برگه‌های ارزیابی در مدارس مورد بررسی قرار گرفته و هر روزه در کارگروه پایش، کلیه موارد مهم مشاهده شده مطرح، تجزیه و تحلیل و در اسرع وقت جهت رفع یا حل موضوع تصمیمات لازم اخذ و اقدامات مقتضی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/م

طرح ناعم در واحد‌های آموزشی بهبهان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.