مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران مطرح کرد؛

توسعه همکاری‌ سازنده صنعت و شرکت های دانش بنیان

حسین زاده گفت: حضور موثر شرکت‌های دانش بنیان در عرصه صنعت می‌تواند راهگشا و زمینه ساز شناسایی و بروز استعدا‌ها و شکوفایی باشد.

توسعه همکاری‌ سازنده صنعت و شرکت های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن حسین زاده رییس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران گفت: با توجه به برنامه‌های هدفمند و تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت ،  حمایت از فعالان صنعتی در شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ بیش از بیش مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

حمایت از صادرات کالا‌های دانش بنیان

 مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران ادامه داد: با توجه به متمایز بودن فعالیت این شرکت‌ها و ظرفیت‌های جدید باید از این موقعیت‌ها نهایت استفاده‌ را ببریم و حضور موثر شرکت‌های دانش بنیان در عرصه صنعت می‌تواند راهگشا و زمینه ساز شناسایی و بروز استعدا‌ها و شکوفایی باشد.

حسین زاده در ادامه با توجه به اهمیت نوآوری و پویایی کسب و کار‌ها گفت:به منظور پیشبرد اهداف برنامه ریزی شده وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کارآمدی موثر و هم افزایی ، همگام با توسعه صنعتی و کیفی سازی شرکت‌های دانش بنیان بیشتر مورد توجه صنعت و صنعت گران، توانمند‌ی های خلاقانه و تسهیل شرایط باید مد نظر قرار گیرد.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران در پایان اضافه کرد: بالای۴ هزار شرکت دانش بنیان و استارت آپ در کشور فعالیت دارند که عمدتا در حوزه صنعت و تولیدات صنعتی فعال هستند و فناوری‌های جدید دانش و خدمات فنی ارایه می‌دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار