اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مرکزی

علی زندی‌فر :۱۰ هزار تن شن و ماسه و ۶ هزار تن نمک در راستای اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات به مردم در انبار‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ذخیره سازی شده است

اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای  استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: : ۱۰ هزار تن شن و ماسه و ۶ هزار تن نمک در راستای اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات به مردم در انبار‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ذخیره سازی شده است و افزایش این ذخیره در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

زندی فر افزود: شن و نمک مصرفی در راهدارخانه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم در طرح زمستانه و به میزان مورد نیاز شهرستان‌ها ذخیره‌سازی شده است.

وی گفت: ماشین آلات راهداری از جمله ماشین‌های برف‌روب و نمک پاش نیز در آستانه فصل سرما در این استان تجهیز، بازسازی و آماده سازی شده است.

زندی‌فر خاطرنشان کرد: خط کشی، درزگیری، روکش آسفالت و ایمن سازی جاده‌های استان مرکزی انجام و ۲۵۰ نفر راهدار در طرح زمستانه امسال در جاده‌های استان وظیفه خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در  پایان گفت: پیگیری برای تشکیل کمیته بحران در استان، بازدید از تمامی ساختمان‌های فنی راه ها، پاکسازی و لایروبی کانال‌های هدایت سطحی در مجاورت راه ها، هماهنگی با بخش خصوصی برای ارایه خدمات در مواقع بحرانی، تسطیح بستر پل‌ها، نصب علایم هشدار دهنده در محل‌های مورد نیاز، ریزش‌برداری حاشیه راه‌ها و تجهیز و آماده کردن راهدارخانه‌ها از جمله استقرار وسایل گرمایشی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است.

۱۰ هزار تن شن و ماسه و ۶ هزار تن نمک در راستای اجرای طرح زمستانه

انتهای خبر/ک

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.