احمدی در سودای تکرار پیروزی برابر آچاب/ هادی پور و وینسنته دوباره به هم رسیدند

۳ هوگوپوش کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی گرندپری بلغارستان رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در روز نخست گرندپری بلغارستان ۲ نماینده کشورمان در وزن ۶۸_ کیلوگرم موفق شدند با پیروزی برابر حریفانشان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

میرهاشم حسینی در نخستین مبارزه خود و در پایان راند دوم هروان منگیو کانادایی را با نتیجه ۱۸_۴۸ از پیش رو برداشت. میرهاشم در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف کارل نیکولاس از آمریکا برود که رنک سی و هشتم وزن دوم را در اختیار دارد و تمام افتخاراتش به مسابقات اوپن باز می‌گردد. به نظر نمی‌رسد میرهاشم در این مرحله کار سختی داشته باشد.  

نیکولاس در مسابقات قهرمانی جهان منچستر نیز حضور داشت، اما خیلی زود حذف شد و با قرار گرفتن در رده‌ هفدهم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید: به اهدافمان در گرندپری ژاپن رسیدیم/ امیدوارم لیگ بازیکن سازی داشته باشیم


سروش احمدی نیز در حالی که از دیلان چلامتو عقب افتاده بود در نهایت توانست با نتیجه ۲۰-۱۸ حریف فرانسوی خود را شکست دهد. احمدی در مرحله بعدی باید با جواد آچاب تکواندوکار بلژیکی که در رده پنجم وزن دوم قرار دارد دیدار کند.

احمدی در مسابقات جهانی منچستر نیز با این تکواندوکار بلژیکی مبارزه کرد و موفق شد او را با نتیجه ۳-۶ شکست دهد و به نیمه نهایی آن مسابقات برسد.  

آچاب با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به میرهاشم در رده پنجم قرار دارد و از آن جایی که ۵ نفر اول هر وزن مستقیما سهمیه المپیک را کسب می‌کنند، شکست او برابر احمدی کمک زیادی به میرهاشم می‌کند تا با تکرار نمایش‌های درخشان خود و کسب مدال در گرندپری بلغارستان بالاخره خودش را به جمع ۵ نفر اول وزن ۶۸_ کیلوگرم برساند.


بیشتر بخوانید: مدال طلای گرندپری ۲۰۱۹ را بر گردن حسینی


در وزن ۵۸_ کیلوگرم نیز آرمین هادی پور در دور نخست استراحت داشت و در مرحله بعدی باید با آدرین وینسنته یوتا از اسپانیا دیدار کند. وینسنته در رده نوزدهم رنکینگ المپیکی وزن ۵۸_ کیلوگرم قرار دارد.

وینسنته در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی گرندپری ژاپن فرزان عاشورزاده را برد، اما در مرحله نیمه نهایی برابر هادی پور  با نتیجه ۵-۱۹ برابر شکست خورد.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار