مسیر‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین ۹۸ در تهران + اینفوگرافیک

در آستانه اربعین حسینی (ع)، اینفوگرافیکی که با عنوان "مسیر‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین ۹۸ در تهران" جهت ارائه اطلاعات از مسیر‌های پیاده‌روی به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  حلاوت و شیرینی پیاده‌روی اربعین به قدری است که خیل عظیمی از دلدادگان و عاشقان حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) را در این ایام به سمت کربلای معلی می‌کشاند. کسی که یکبار قدم در این راه گذاشته باشد و طعم شیرین این مهمانی را چشیده‌ باشد دیگر برایش سخت است سال‌های بعد در ایام اربعین در شهر و دیار خود بماند.

امسال نیز همچون سال‌های قبل با وجود اینکه تمام عشاق و شیفتگان حضرت امام حسین(ع) دوست داشتند در ایام اربعین در کربلا باشند، اما برخی از آن‌ها بنا به دلایل مختلف نشد که در راهپیمایی عظیم نجف تا کربلا شرکت داشته باشند و خود را به بین الحرمین برسانند؛ خوشا به سعادت مؤمنانی که این ایام در کربلا به سر می‌برند و از فیض زیارت حضرت سیدالشهداء(ع) و حضرت عباس(ع) بهره‌مند هستند.


بیشتر بخوانید: برپایی ۲۰۰ موکب برای شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین/ مترو در روز اربعین رایگان است


چند سالی است که در روز اربعین در تهران، آن دسته از عاشقان حسینی(ع) که در این ایام نتوانستند خود را به کربلا برسانند، از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پیاده‌روی می‌کنند؛ همچنین به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، امسال در طول مسیر ۱۴ کیلومتری پیاده‌روی جاماندگان اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، ۲۰۰ موکب با مشارکت مردمی و هماهنگی درون دستگاهی به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند و شهرداری تهران نیز با ارائه مجوز به موکب‌ها سعی در خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان در روز اربعین دارد.

در ادامه و در آستانه اربعین حسینی(ع)، اینفوگرافیکی که با عنوان "مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین ۹۸ در تهران" جهت ارائه اطلاعات از مسیرهای پیاده‌روی به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

اربعین

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.