امام جمعه کرج گفت:

با پول مردم فالوده نخورید

امام جمعه کرج گفت:چرا باید برای مدیران خانه های آنچنانی گرفته شود و ضرورت به کارگیری مدیران غیر بومی چیست؟

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج درواکنش به تصویب لایحه یک میلیاردی شورای شهر کرج برای اسکان دو مدیر غیر بومی استانداری البرز گفت: چرا باید برای مدیران خانه‌های آن‌چنانی گرفته شود؟ چه ضرورتی دارد تمام این هزینه را فقط شهرداری کرج بپردازد؟ اصلا ضرورت به‌کارگیری مدیران غیر بومی چیست؟

 

او افزود: حق‌ جلسه آن‌چنانی آقایان در لایحه یک میلیاردی گم شد، چطور برای‌خودتان حق جلسه‌ ی پنج میلیون تومانی تصویب می کنید متن آن لایحه را بنده دارم و می‌دانم چه کسی امضا و چه کسی امتناع کرده است ، با پول مردم فالوده نخورید.

 

امام جمعه کرج با اشاره به سرپرست قراردادن بعضی مدیران که صلاحیت‌شان تأیید نشده است، گفت: انتصاب مدیرانی که صلاحیت‌شان توسط دستگاه‌های امنیتی رد شده است مخالفت صریح با فرمان رهبری است.

 

آیت الله حسینی همدانی با بیان این‌که دراین خصوص بارها درجلسات تذکر داده‌ام، افزود: به کارگرفتن این افراد جرم است، بنده اگر وظیفه شرعی خود بدانم که شفاف عنوان کنم، ملاحظه استاندار، فرماندار، نماینده مجلس و غیره را نخواهم کرد و می گویم که مردم بدانند چه کسی خطا می‌کند‌.

 

انتهای پیام/د.خ

 

واکنش امام جمعه کرج به ودیعه یک میلیاردی مسکن مدیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
با پول مردم فالوده نخورید !!! بجاش آبهویج بستنی بخورید تا چشاتون تقویت بشه بهتر ببینیت .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
با پول مردم فالوده نخورید !!! بجاش آبهویج بستنی بخورید تا چشاتون تقویت بشه بهتر ببینیت .