پاسخ رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری به یک ابهام

مهدی رئیسی به اعزام نشدن تیمی از استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات استعدادیابی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرا از جایی شروع شد که فدراسیون وزنه‌برداری طرح استعدادیابی خود در استان‌های کشور را، به مناطق مختلف تقسیم‌بندی کرد. به این صورت که نمایندگان هر استان در هر منطقه به یک شهر بروند و رقابت‌های استعدادیابی در آن‌جا برگزار شود.

این طرح در برخی از استان‌های کشور مثل خراسان رضوی، کردستان، آذربایجان غربی، سمنان، تهران و اصفهان با حضور وزنه‌برداران نوجوان و نونهال برگزار شد.

پاسخ رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری به یک ابهام

در یکی از این مراحل که از ۲۶ تا ۲۹ شهریور در استان اصفهان برگزار می‌شد، نمایندگان این استان، فارس و چهارمحال و بختیاری می‌توانستند در این دوره از بازی‌ها شرکت کنند که البته هیچ ورزشکاری از استان چهارمحال و بختیاری در این بازی‌ها حاضر نشد تا انتقاد‌ها از رئیس هیئت وزنه‌برداری این استان به اوج خود برسد.

ابتدا گفته می‌شد که اصلا این استان نماینده و وزنه‌برداری برای حضور در این طرح ندارد و بعد از آن عنوان شد که مهران رئیسی، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان چهار محال و بختیاری  بودجه لازم برای اعزام ورزشکاران این استان به اصفهان را نداشته است، که البته بودجه لازم برای اعزام وزنه‌برداران از استان چهارمحال و بختیاری به استان اصفهان فقط به تهیه بلیت اتوبوس مربوط می‌شود. چرا که میزبانی از وزنه‌برداران دیگر استان‌ها (وزنه‌برداران استان فارس و چهارمهال و بختیاری) به عهده هیئت وزنه‌برداری اصفهان بوده‌است.

یک هفته قبل از رقابت‌های استعدادیابی اصفهان، بازی‌های المپیاد کشوری در شهرکرد برگزار شد

برای پیگیری این موضوع با مهران رئیسی، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان چهارمحال و بختیاری گفت‌وگو کردیم که او در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اصلا موضوع نبود و یا کمبود بودجه مطرح نیست. حرف‌هایی که علیه من در این چند روز مطرح شده با اهدافی خاص عنوان می‌شود. آن‌ها می‌خواند علیه فدراسیون وزنه‌برداری حاشیه درست کنند. باید توضیح بدهم که ما میزبان مسابقات المپیاد نخبگان کشوری بودیم، آن‌هم یک هفته قبل از همین بازی‌های استعدایابی اصفهان! ۱۰ نفر از مدرسین فدراسیون وزنه‌برداری هم به چهارمحال و بختیاری آمده بودند.


بیشتر بخوانید: وزنه‌هایی که روی اشک‌ها لغزید/ پولادمردان سکه‌ یک پول شدند!


پاسخ رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری به یک ابهام

بیش از ۳۰ وزنه‌بردار نونهال را در استان خودم استعدادیابی کردم

او ادامه داد: من در همین مسابقاتی (المپیاد استعداد‌های برتر کشور) که در استان خودمان برگزار شد، هر تعدادی از نونهالانی که در استان حضور داشتند، همان کاری که باید در استان اصفهان برگزار می‌شد، را انجام دادم. درحالی که بیش از ۱۰ نفر را نمی‌توان به طرح‌های استعدادیابی اعزام نمود، من بیش از ۳۰ وزنه‌بردار نونهال را در استان خودم (شهرستان شهرکرد) استعدادیابی کردم. یعنی همان کاری را که باید در اصفهان انجام می‌دادیم را من، بهتر از آن در شهرکرد انجام دادم.

چرا یک زنگ به من نزدند؟

رئیسی با اشاره به صحبت‌های منتقدانش اظهار کرد: اگر واقعا آقایان به دنبال بررسی این مضوع بودند چرا یک زنگ به من نزدند؟ از من باید می‌پرسیدند که چرا تیمی از استان چهارمحال و بختیاری به اصفهان نرفت. شماره من را  داشتند، اما بدون این که صحبتی با من انجام دهند، در فضای مجازی شروع به این صحبت‌ها کردند و دیگران هم در حمایت از این حرف ها، توهین‌هایی به من انجام دادند.


بیشتر بخوانید: فدراسیون نمی‌خواهد تیم‌های پایه به مسابقات اعزام شوند!


وقتی ۱۵۰ میلیون تومان خرج کردم، ۷۰ هزار تومان پول است؟

او ضمن رد کردن این موضوع که اعزام نشدن تیم چهارمحال و بختیاری به استان اصفهان به خاطر نبود بودجه؛ انجام نشده است، گفت: فاصله این ۲ استان چیزی حدود ۱۰۰ کیلومتر و بهای بلیت اوتوبوس هم ۷ هزار تومان است. می‌گویند بودجه نداشتیم. آقایان که من را می‌شناسند و می‌دانند برای همین المپیاد کشوری که یک هفته قبل از رقابت‌های استان اصفهان در شهرکرد برگزار شد، من ۱۵۰ میلیون تومان از جیب خرج کردم. خب دیگر ۷۰ هزار تومان پولی است که من به خاطر آن تیمم را به اصفهان اعزام نکنم؟

پاسخ رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری به یک ابهام

قصد شکایت دارم و بی‌خیال نمی‌شوم

رئیسی ادامه داد: حرف‌های زشتی در فضای مجازی علیه من مطرح شد. من از تمام این توهین‌ها عکس گرفتم و از طریق پلیس فتا این موضوع را پیگیری خواهم کرد. با دادستان صحبت کردم و قصد شکایت دارم. البته برخی از افراد کامنت‌های خود را فضای مجازی پاک کردند که من عکس آن‌ها را دارم و می‌خواهم آن‌ها را ادب کنم. این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم و قصد بی‌خیال شدن و یا رضایت هم ندارم. وقتی از فرصتی که در در استان خودم و بازی‌های استعداد‌های کشور وجود داشت، استفاده کردم و کار‌های لازم را انجام دادم، دیگر نیازی نبود که تیم به اصفهان اعزام شود.


بیشتر بخوانید: از وزیر ورزش درخواست کمک داریم/ شب‌ها با درد می‌خوابیدیم تا برای کشورمان عنوانی کسب کنیم


هفتمین رئیس هیئتی هستم که به دلایل مختلف علیه او این صحبت‌ها مطرح می‌شود

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: صحبت‌هایی که علیه من عنوان شده است، به دور از اخلاق بوده در حالی که من جانباز این مملکت هستم. مگر بار اولی است که این صحبت‌ها مطرح می‌شود؟ مگر من اولین رئیس هیئتی هستم که این چنین با او برخورد می‌شود؟ من هفتمین رئیس هیئتی هستم که به دلایل مختلف علیه او این صحبت‌ها گفته می‌شود. می‌خواهند از فدراسیون وزنه‌برداری انتقاد کنند، اما به هر دلیلی به دنبال یک موضوعی در هیئت‌های وزنه‌برداری می‌گردند. من بیش از ۳۰ سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم و همه من را می‌شناسند. اما برخی از منتقدان، خودشان در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری طرفدار برخی از کاندیدا‌های بازنده بودند. من این موضوع را قطعا پیگیری می‌کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار