همکاری خوب حشدالشعبی عراق در تامین امنیت زائران اربعین در مرز خسروی

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از مردمی که از مرز عبور کردند عمدتا با خاطره خوبی از این خسروی راهی شدند، گفت: پیش بینی می‌شود در سال آینده ۱.۵ برابر تعداد زوار امسال از این مرز عبور کنند.

همکاری خوب حشدالشعبی عراق در تامین امنیت زائران اربعین در مرز خسرویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هوشنگ بازوند امروز جمعه در جلسه ستاد اربعین که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: امسال کرمانشاه در ارائه خدمات به زوار اربعین حال و هوای خاصی داشت و با بازگشایی مرز خسروی این حال و هوا مردم با طروات بیشتری همراه بود.

استاندار کرمانشاه با قدردانی از همه مسئولان برای بازگشایی این مرز گفت: بازگشایی این مرز از مطالبات جدی مردم استان بود چرا که از دیرباز هم این مرز محل رفت و آمد زائران بوده و قطعا در رونق بخشیدن به شهر‌های استان اثرگذار خواهد بود و این اثرگذاری را در قصر شیرین دیدیم.

بازوند ادامه داد: همچنین از حشدالشعبی عراق که در ایام اربعین جهت برقراری امنیت مرز زحمت کشیدند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 او با اشاره به اینکه بازگشایی این مرز همزمان با اربعین بود و قطعا برای استان خیر و برکت دارد، عنوان کرد: امسال سال اول بازگشایی این مرز بود و نباید آن را با سایر مرز‌های کشور مقایسه کرد.

این مقام عالی استان بیان کرد: سازمان حج و زیارت حتما برنامه تردد زوار عتبات عالیات از این مرز را به ما اعلام کند همانطور که قبل از ایام اربعین در جلسه‌ای که با این سازمان داشتیم تعدادی از استان‌ها برای تردد مشخص شدند.

بازوند با بیان اینکه بسیاری از مردمی که از مرز عبور کردند عمدتا با خاطره خوبی از این خسروی راهی شدند، گفت: پیش بینی می‌شود در سال آینده ۱.۵ برابر تعداد زوار امسال از این مرز عبور کنند.

او افزود: علیرغم همه سختی‌ها و مشکلاتی که مسئولین کمیته‌های ستاد اربعین تقبل کردن در طی مدت پیاده روی اربعین توانستیم مرز را در خصوص مبادلات کالا همچنان باز نگه داریم بر این اساس طی این مدت از ساعت ۴ بعداز طهر تا ۲.۵ شب کالا‌ها را از این مرز صادر می‌کردیم.

انتهای  پیام/ز


بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.