سردار عباس‌زاده گفت: از ابتدای سفر تا اين لحظه تقريباً ١ ميليون و ٣٧٠ هزار زائر ايراني و خارجی از ٢ پايانه مرزی شلمچه و چذابه عبور كردند.

عبور ١ميليون و ٣٧٠ هزار زائر از مرز شلمچه و چذابهبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تردد زائران اتباع خارجی و ایرانی از ٢ پایانه مرزی شلمچه به چذایه به راحتی انجام می‌شود و همکاران ما و همه دستگاه‌ها و نهادها پای کار هستند.

او افزود: همچنین نظم و انضباط قابل‌قبولی مشاهده می‌شود، این روزها تردد اتباع خارجی از کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکیه و آذربایجان را بیشتر در مرز شلمچه داریم و با تسهیلاتی که به این عزیزان ارائه شده است، آنها در حال تردد هستند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اضافه کرد: مجموعه دستگاه‌های خدماتی همان تسهیلاتی که برای زائران ایرانی پیش‌بینی کردند، برای اتباع خارجی هم در نظر گرفتند و تلاش می‌کنند کوچکترین مشکلی نداشته باشند.

سردار عباس‌زاده تاکید کرد: از ابتدای سفر تا این لحظه تقریباً ١ میلیون و ٣٧٠ هزار زائر ایرانی و خارجی از ٢ پایانه شلمچه و چذابه عبور کردند و مجموعه نیروی انتظامی هم اعم از عوامل انتظامی، راهور، یگان ویژه و مرزبانی مشغول ارائه خدمات به زائران عزیز هستند.

او گفت: در هر دو پایانه به لطف خداوند متعال، کوچکترین مشکلی برای تردد نداریم و برای کنترل جمعیت و تسهیل در ترددها شرایط خوبی در پایانه مرزی شلمچه و چذابه وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار