گوشی تاشو موتورولا تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

شرکت موتورولا با به اشتراک گذاشتن دعوتنامه‌ای در فضای مجازی اعلام کرد که گوشی RAZR در ۱۳ نوامبر رونمایی می‌شود.

دعوت موتورولا برای رونمایی از گوشی RAZRبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با عرضه شدن گوشی تاشوی سامسونگ، Galaxy Fold و ممنوعیت وارد شدن هوآوی Mate X به آمریکا، بزرگترین خبر برای طرفداران گوشی‌های تاشوی هوشمند ورود گوشی تاشوی موتورولا RAZR به بازار خواهد بود. RAZR جدید یک مدل گوشی ساخت شرکت موتورولا است که بسیار محبوب واقع شده و در دوره قروش چهار ساله از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ بیش از ۱۳۰ میلیون واحد فروش داشته است. حالت پایه این گوشی یعنی تا شدن آن حول یک لولای افقی مانند گذشته خواهد ماند، اما بر خلاف دو گوشی ساخت شرکت سامسونگ و هوآوی که تبدیل یک گوشی هوشمند به تبلت بود، این گوشی با باز شدن از یک گوشی ۶.۲ اینچی به یک گوشی ۶.۵ اینچی با نمایشگر بلند با نسبت تصویر ۲۲:۹ تبدیل می‌شود.


بیشتر بخوانید: قابلیت «Restrict»، قدم بعدی اینستاگرام برای مقابله با قلدرهای مجازی


ماه گذشته، صحبت‌هایی درباره این شنیده می‌شد که موتورولا قرار است یک گوشی با نمایشگر تاشو معرفی کند که نام آن هم مانند گذشته، RAZR خواهد بود و خبر‌های جدید از این شرکت نشان می‌دهد که موتورولا قصد دارد گوشی جدید خود را به فصل تعطیلات برساند. بر اساس اخبار منتشر شده از رسانه CNET، خبر بزرگ این است که موتورولا قصد برگزاری یک جشنواره در ۱۳ نوامبر را دارد که قرار است در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار شود و طبق گفته رؤسای این شرکت، قرار است یک گوشی دوباره طراحی شده در این مراسم رونمایی شود.

دعوت موتورولا برای رونمایی از گوشی RAZR

بر خلاف Galaxy Fold و Mate X، گوشی RAZR موتورولا قرار نیست مشخصات یک پرچمدار را داشته باشد چرا که انتظار می‌رود این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 710، تنوع حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی داشته باشد و یک باطری ۲۷۳۰ میلی‌آمپری هم چراغ‌ها را روشن نگه خواهد داشت.

اولین گوشی کاملا هوشمند موتورولا ممکن است یک رقیب سرسخت در راه داشته باشد. اینگونه که به نظر می‌رسد، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ قرار است ظاهری شبیه ظاهر RAZR داشته باشد و بر اساس شایعات با نام Galaxy Fold 2 در آوریل ۲۰۲۰ رونمایی شود. جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ ممکن است دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس AMOLED با یک نمایشگر اضافه یک اینچی برای نشان دادن زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن تولید شود.

دعوت موتورولا برای رونمایی از گوشی RAZR

انتهای پیام/

موتورولا گوشی تاشوی هوشمند معرفی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار