خدمات هلال احمر به بیش از ۶۴ هزار نفر از زائران حضرت اباعبدلله حسین

بیش از ۶۴ هزار نفر از زائران حضرت اباعبدلله حسین (ع) از خدمات رایگان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ایام اربعین بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از بهره مندی بیش از ۶۴ هزار نفر زائر حضرت اباعبدلله حسین (ع) از خدمات رایگان جمعیت هلال احمر استان در ایام اربعین ۹۸ خبر داد.

او گفت : از ابتدای طرح اربعین تاکنون به ۴۶۱۵۱ نفر از زائران در استان اسکان داده شده است و تعداد ۵۰۰ نفر از زائران عزیز که در شهر منذریه عراق به علت مشکلات حمل و نقل مجبور به اسکان اضطراری در این شهر شده بودند توسط این جمعیت اسکان داده شد.

او با اشاره به بهره مندی بیش از ۱۸۵۴۰ نفر از خدمات انجام فشار خون و تست قند خون افزود: طی ایام طرح اربعین ۹۸ خدماتی اعم از راهنمایی زائرین، کمک به افراد ناتوان و توزیع بسته‌های فرهنگی نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر به زائران محترم ارائه شده است.

فرزین معتمدی افزود: ۲۱ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان در ایام اربعین به ۵۸۶ مورد حادثه امدادرسانی کردند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز به صورت آماده باش در نقطه صفر مرز خسروی آماده خدمات رسانی به زائران عزیز می‌باشد.

او گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به همراه ۱۲‌نفر پرسنل، نجاتگر و پرستار داوطلب نیز جهت خدمات رسانی به زائران به کشور عراق اعزام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

بهره مندی زائران از خدمات هلال احمر

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار