راهپیمایی اربعین یعنی درس بیداری برای همه کشور‌ها

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی اربعین، یعنی درس بیداری برای همه کشور‌هایی که ذلت را تا امروز پذیرفته اند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم روز اربعین حسینی درحسینیه جماران بیرجند با اشاره به درس‌ها و آثار قیام امام حسین (ع) گفت: راهپیمایی اربعین، یعنی درس بیداری برای همه کشور‌هایی که ذلت را تا امروز پذیرفته اند.


او افزود: نهضت امام حسین (ع) سبب عزت بخشی و خودباوری جامعه شد و انقلاب اسلامی ماهم که نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است، ذلت برنمی دارد.


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان و همچنین فرهنگ عاشورایی و شخصیت اجتماعی ذلت ناپذیر ملت ایران گفت: امام خمینی (ره) با تأسی به امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی، جامعه‌ای را طراحی کرد که تمام محاسبات آمریکا و تفکر غرب را به نابودی کشاند.


حجت الاسلام عبادی، تأسی به شعار "هیهات مناالذله" امام حسین (ع) را فلسفه پیاده روی اربعین دانست و گفت: همین فلسفه سبب شده ایران علیرغم انواع تحریم‌ها و نقشه‌های کشور‌های غربی، آمریکا، آل سعود و انگلیس، عزت مندانه و پیروزمندانه به مسیر خود ادامه دهد.


او با برشمردن خصوصیات تفکر غرب که بدنبال ذلت بخشی جوامع هستند تا به منافع استعمارگری خود برسند، افزود: تفکر غرب علیرغم صحبت کردن از آزادی بیان، اما آزادی بیان را تا وقتی میخواهد که جوامع، طبق میل و منافع آن‌ها باشد، چرا که امروز به اسم دموکراسی مرتکب جنایات متعددی می‌شود که هیچ یک از حکام مستبد در طول تاریخ انجام نداده است.


انتهای پیام/ب


عزاداری اربعین در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.