شهردار یزد مطرح کرد:

جوانان شهر جهانی یزد نیازمند شادابی

شهردار یزد با اشاره به اینکه جوانان شهر جهانی یزد نیازمند شادابی هستند، گفت: ورزش در کنار نشاط فرهنگی، شادابی اجتماعی را رقم می‌زند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی یزد در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش و جوانان استان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

ورزش، به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می‌شود و می‌تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد، آدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح با جسم دارد و ورزش نقطه عطفی در جهت تبیین مسیری روشن و آینده‌ای پرفروغ برای جوانان غیور، فرهیخته، مؤمن و انقلابی استان یزد است.

جوانان شهر جهانی یزد نیازمند شادابی و حمایت در حوزه ورزش هستند و  ورزش در کنار شادابی فرهنگی می‌تواند شادابی اجتماعی را رقم بزند.

بی شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش باید برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگو‌های انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند.

ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید در فتح قله‌های رشد بکوشیم.

اینجانب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به تمامی فعالان این عرصه در سطح استان و آرزوی توفیق از درگاه ایزد منان برای ورزشکاران یزدی در عرصه‌های ملی و بین المللی، امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های مادی و معنوی شاهد رشد و پیشرفت ورزش خصوصاً ورزش همگانی در شهر جهانی یزد باشیم.

انتهای پیام/ی

تلاش برای حمایت جوانان در حوزه ورزش

برچسب ها: ورزش همگانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار