وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دادیاری انتظامی وکلا در استان‌ها به ماهیت امر نزدیک‌تر است

احمدی تجوید در خصوص محاسن واگذاری دادیاری از مرکز تهران به استان‌ها توضیحاتی داد.

دادیاری انتظامی وکلا در استان‌ها به ماهیت امر نزدیک‌تر استاحمدی تجوید وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص محاسن واگذاری دادیاری از مرکز تهران به استان‌ها گفت: با توجه به شناختی که همکاران در استان‌ها نسبت به یکدیگر دارند منجر می‌شود ماهیت امر را بهتر و راحت‌تر تشخیص دهند و در کل تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید؛ برگزاری آزمون کانون وکلا در پیچ و خم حاشیه‌ها/ طراحی سوالات غیر تخصصی و کمبود ظرفیت بلای جان حقوق خوانان


احمدی تجوید وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه استان همدان در خصوص محاسن واگذاری دادیاری از مرکز تهران به استان‌ها گفت: این امر سختی‌های رفت‌وآمد به شهر تهران را مرتفع می‌سازد. همچنین باید گفت با توجه به شناختی که همکاران در استان‌ها نسبت به یکدیگر دارند این منجر می‌شود ماهیت امر را بهتر و راحت‌تر تشخیص دهند و در کل تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مرکز وکلای قوه قضائیه باید سیر تحول خود را ادامه دهد

این وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه در ادامه گفت: رئیس جدید این مرکز بر اساس فعالیتی که دارد منجر شده تا همکاران به تکاپوی بیشتری بیافتند و اهمیت بیشتری به کار و صنف خود دهند.

احمدی تجوید در خصوص هجمه‌های صورت گرفته علیه مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: این اقدامات از بدو تشکیل مرکز همواره وجود داشته است. اما آنچه مصوب مجلس و اراده‌ی مردم و مقتضیات زمان است، قطعاً باید باوجود ایرادات و اعتراضات برخی افراد سیر تحول خود را ادامه دهد و آنچه نیاز جامعه است باید انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز وکلای قوه قضاییه ثابت کرده در بسیاری از مسائل پیشتاز و موفق بوده است. وکلای این مرکز نسبت به وکلای دیگر از لحاظ رعایت حال مردم جامعه و افراد ناتوان تأثیر مثبت بیشتری داشته‌اند.

انتهای پیام/

واگذاری دادیاری از مرکز تهران به استان‌ها چه امتیازاتی دارد؟

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
M
۲۳:۴۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
Ok
آخرین اخبار