اعلام عملکرد اداره فنی و زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب

عملکرد اداره فنی و زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در شش ماهه اول سال ۹۸ اعلام شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پیرحسین نظری؛ رئیس اداره فنی و زیربنایی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گفت : این مدیریت از ابتدا تاکنون حدود ۷۰۰۰ هکتار سیستم بارانی اجرا نموده است.

او مجموع فعالیت‌های این اداره در نیمه اول سال ۹۸ را اجرای ۱۲۰ هکتار سیستم بارانی کلاسیک ثابت در قالب طرح‌های اشتراکی (۸۵ درصد دولت و ۱۵ درصد کشاورز) با اشتغال زایی حدود ۲۴ نفر با اعتبار هزینه شده حدود ۲.۷ میلیارد تومان لایروبی قنات شاهینی با اعتبار ۱۵۷ میلیون تومان که باعث آبی شدن حدود ۳۰ هکتار از زمین‌های این شهرستان خواهد شد برقی نمودن یکفقره چاه آب کشاورزی با اعتبار ۱۲۴.۲ میلیون تومان شناسایی و تایید کمیته استانی در خصوص ۲۸ هکتار سیستم آبیاری بارنی خود اجرایی به تعداد ۵ نفرجهت پرداخت تسهیلات بلاعوض را اعلام کرد .

نظری افزود : طراحی ۴ فقره پرونده به مساحت ۲۲ هکتار جهت اجرای سیستم بارانی طراحی طرح‌های عمومی کم فشار به تعداد ۳ مورد که اسناد مناقصه آن‌ها آماده می‌باشد از دیگر برنامه ها بود .

او گفت : شناسایی حدود ۱۰۰۰ هکتاردیگر از زمین‌های کشاورزی این شهرستان که قابلیت اجرای سیستم بارانی را دارند، انجام شده که کارشناسان این اداره تمام توان خود را به کار خواهند گرفت که این مهم را به سرانجام برسانند .

 

 

انتهای پیام/د

حدود ۷۰۰۰ هکتار سیستم بارانی اجرا شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار