اعزام ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز‌های چهارگانه کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس عازم مرز‌های چهارگانه کشور شده‌اند تا نسبت به انتقال زائران اربعین به استان اصفهان اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان دیشب در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان اصفهان اظهار داشت: فعالیت برای اعزام ناوگان اتوبوسرانی بین شهری به مرز‌های چهارگانه به منظور انتقال زائران اربعین حسینی به خوبی در حال انجام است.

او افزود: براین اساس ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس عازم مرز‌های چهارگانه کشور شده‌اند تا نسبت به انتقال زائران اربعین به استان اصفهان اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان کرد: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بین شهری تا یک هفته پس از اربعین حسینی و انتقال زوار به استان ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی جاده‌ای آماده خدمات رسانی به زوار هستند، گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته امکانات اداره کل راهداری در خدمت زائران اربعین قرار دارد و زائرانی که با وسیله شخصی خود راهی مرز‌ها شده‌اند، می‌توانند از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند تا سفر بی خطری داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی بین شهری اصفهان به مرز‌های چهارگانه 

برچسب ها: اربعین98 ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.