ثبت نام ۲۱۶ نفر در سامانه بهین یاب در قزوین

رئیس سازمان صمت قزوین گفت: امسال ۲۱۶ متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از ثبت نام ۲۱۶ نفر در سال جاری برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

نبیل همچنین با اشاره به ثبت نام ۲۹۵ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی افزود: در استان قزوین تاکنون ۳۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است که در مبلغ پرداختی رتبه ۳ کشور را دارایم.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

لشگری افزود: تاکنون ۱۵۳ فقره درخواست تسهیلات ثبت و در همین زمینه تاکنون ۴۵ طرح برای اخذ تسهیلات به مبلغ ۲۸۵ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده که دو فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۴۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او در ادامه گفت: طی هفته گذشته ۴۹ فقره توسط کمیته بررسی در بخش صنعت مورد بازدید قرار گرفت که ۳۹ مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

امسال ۲۱۶ متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار