فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : تا صبح امروز (یکشنبه) بیش از ۱۶۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلا شده و قریب ۸۵ هزار زائر نیز از همین مرز به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : حدود ۱۵ هزار نفر از زواری که از مرز خسروی وارد کشور شده‌اند مربوط به روز گذشته (شنبه، ۲۷ مهر) است.

او گفت : پایانه مرزی خسروی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده ورود زائران به داخل کشور است و هیچ محدودیتی برای پذیرش زوار نداریم.

جاویدان گفت: خدمات ارائه شده به زائران اربعین در پایانه خسروی طی هفته‌های اخیر بگونه‌ای بوده که خوشبختانه شاهد رضایتمندی اکثر آن‌ها بودیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های کرمانشاه مملو از خودرو‌هایی است که زائران را هنگام بازگشت جابجا می‌کنند، افزود: بار تردد زائرانی که مرز‌های خسروی و مهران را برای شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده‌اند، عمدتا در محور‌های استان کرمانشاه است.

او گفت: این شرایط می‌طلبد تا رانندگان و زائران بیش از همیشه مراقب وضعیت رانندگی خود بوده و از انجام هرگونه حرکات خطرناک و حادثه‌آفرین مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

جاویدان گفت: خودداری از رانندگی در حین خستگی و صبر و تامل در هنگام ترافیک از دیگر نکاتی است که زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید رعایت کنند تا شیرینی این سفر معنوی به کامشان تلخ نشود .

 

 

انتهای پیام/د

حدود ۱۵ هزار نفر از زواری که از مرز خسروی وارد کشور شده‌اند مربوط به روز گذشته بود

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.