مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

۴۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

۴۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: روز ۲۶ مهر ماه تا دوم آبان در سراسر کشور به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و هر ساله به این مناسبت برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به نامگذاری روز‌های این هفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، افزود: شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال «پیش به سوی ایران فعال» تعین شده که اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز با همین رویکرد سعی در تدوین و برگزاری برنامه‌های ورزشی خود است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های ورزشی مناسبی در سطح استان کردستان در دو بخش آقایان و بانوان به همین منظور برگزار خواهد شد.

جولایی یادآور شد: در برنامه‌های سال جاری همایش‌های ورزش صبحگاهی، پیاده روی خانوادگی، دو عمومی، کوه پیمائی، دوچرخه سواری، دیدار با خانواده شهدای ورزشکاران، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ورزشکاران کردستانی، برگزاری کارگاه‌های ورزشی و رقابت‌های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی، چند جانبه و کشوری گنجانده شده و طی این هفته اجرا می‌شود.

او بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با ارسال ابلاغیه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه نیز تأکید شده است که کلیه برنامه‌های ورزشی را به صورت مدون در تمامی رده‌های سنی مختلف برگزار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ورزش و جوانان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.