استاندار خوزستان مطرح کرد؛

ارتقاء ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خوزستان

استاندار خوزستان گفت: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از ۴۰۰ دانشجو به ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو ارتقاء یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان کار خوبی را انجام داده و ساختمان لازم در اختیار این دانشگاه قرار گرفته که بتوان با توسعه فضای آموزش و پرورش در چند سال آینده مشکل کمبود معلم را برطرف کرد.

او افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید دغدغه نسبت به آموزش و پرورش خوزستان وجود دارد و انتظار است که بخش‌های مختلف از آموزش و پرورش خوزستان به صورت ویژه حمایت کنند.

شریعتی بیان داشت: بنا است که در سال‌های آینده تعداد دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان بیشتری جذب آموزش و پرورش خوزستان شده چراکه پیش‌بینی بازنشستگی نیز وجود دارد.

استاندار خوزستان گفت: وارد کردن تکنولوژی و توسعه نظام آموزش و پرورش نیازمند وابستگی به کشور مبدأ است و حداقل وابستگی‌ها به خارج باید وجود داشته باشد و وارد کردن تکنولوژی از پایه صورت گیرد که لازمه آن توجه به کیفیت نیروی انسانی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب شده و طی سال تحصیلی امسال یک هزار دانش‌آموز تاکنون شناسایی شده که حتما به کلاس درس باز گردانده می‌شوند و شناسایی این دانش‌آموزان تا پایان آبان ماه ادامه دارد و طرح نماد بسیار ضروری و کاربردی است و نباید تنها در قالب دستورالعمل باقی بماند.

انتهای پیا/م

افزایش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.