افزایش چشمگیر تردد خودرو‌ها

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : در جاده‌های ایلام و خسروی به کرمانشاه شاهد افزایش چشمگیر تردد خودرو‌ها هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت : با وجود افزایش حجم ترافیک در مسیر‌های ذکر شده، تردد در جاده‌های استان روان و بدون مشکل در حال انجام است.

او جاده‌های حمیل به اسلام‌آبادغرب و کرمانشاه به بیستون را پرترددترین جاده‌های کرمانشاه دانست و گفت : در مجموع حجم تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان با شروع ایام اربعین ۳۰ درصد نسبت به روز‌های عادی و ۵۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی، گفت: بازگشایی مرز موجب شد که حجم تردد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به قصرشیرین و خسروی نسبت به ایام اربعین سال گذشته ۳۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

حیدری با بیان اینکه زائرانی که قصد تردد از مرز مهران را داشتند نیز از استان کرمانشاه عبور کردند، گفت: امسال حجم ترافیک جاده حمیل که منتهی به ایلام و در نهایت مرز مهران می‌شود، با افزایشی ۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود.

او با بیان اینکه در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی (ع)، ۱۴۰ گشت پلیس مستقر شده و تردد‌ها را از خسروی تا کنگاور کنترل می‌کنند، افزود: علاوه بر این تعداد گشت جاده ای، ۸۰ دوربین کنترل سرعت سیار و ۳۰ دوربین ثابت نیز در جاده‌های استان کرمانشاه مستقر و راه اندازی شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز رانندگی و در صورت خستگی و خواب‌آلودگی، پس از توقف در استراحت گاه‌های پیشبینی شده به سفر خود ادامه دهند .

 

 

انتهای پیام/د

۱۴۰گشت پلیس در جاده‌های کرمانشاه حضور دارند

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار