کلاهبرداری از شهروندان با آگهی لوازم دست دوم/ متهم: پول را که به حسابم واریز می‌کردند جواب تلفنشان را نمی‌دادم

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار و اعتراف وی به ۱۲ فقره کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت بیان داشت: در ساعت ۱۵:۰۰ بیست و پنجم مهر ماه تیم عملیات کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب هنگام گشت زنی در محدوده پایانه مسافربری جنوب متوجه مرد جوانی شدند که در حال پرسه زنی در محوطه ترمینال بود.

وی افزود: مدتی ماموران کلانتری ترمینال جنوب وی را تحت مراقبت قرار دادند و برای بررسی موضوع به این مرد نزدیک و او را تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد و استرس و اضطراب فراوانی سر تا پای وی را گرفته بود، مورد بازرسی بدنی قرار گرفت و در بازرسی بدنی یک قطعه کارت عابر بانک متعلق به شخص دگیر و ۲ دستگاه گوشی همراه از وی کشف شد.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم اخیراً مبالغی را از سایر افراد دریافت کرده است که برای تحقیقات تکمیلی متهم به کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب منتقل شد.


بیشتر بخوانید: شرور سابقه دار پایتخت به دام افتاد


سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی اولیه اعتراف کرد که مبالغ دریافتی را به ازای فروش کالا در سایت‌های فضای مجازی دریافت کرده است، افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم پس از دریافت وجوه نقد پاسخگوی تلفنش نبوده و بدین ترتیب تعدادی افراد مال باخته شده اند.

سرهنگ جلیلیان در خصوص اظهارات متهم بیان داشت: متهم در پاسخ به این سوال که به چه بهانه‌ای از مال باختگان وجوه نقدی دریافت کرده اید؟ اظهار داشت: تعدادی کالای‌های دست دوم که قصد فروش آن‌ها را هم نداشتم در سایت‌های فروش کالا در فضای مجازی درج می‌کردم تا اینکه افرادی متقاضی خرید کالا‌ها می‌شدند و به بهانه اینکه اگه قصد خرید دارید مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کنید، خریداران مبالغ را به حسابم واریز می‌کردند و قبل از هماهنگی برای ملاقات حضوری، گوشی ام را خاموش می‌کردم.

وی افزود: متهم تا کنون به ۱۲ فقره کلاهبرداری و دریافت مبلغ ۱۵ میلیون تومان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان در اختیار ماموران کلانتری ترمینال جنوب قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار