عضو شورای شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فروش آب فاضلاب به کشاورزان شهر ری/ نبود آب سالم در شهر ری حاصل دستکاری‌های انسانی است

خلیل آبادی با اشاره به نبود آب کافی برای کشاورزی در شهر ری گفت: در این شرایط آبفا، فاضلاب شهری را به کشاورزان می‌فروشد.

کاظمی/ فروش آب فاضلاب به کشاورزان شهر ری/ نبود آب سالم در شهر ری حاصل دستکاری‌های انسانی استحسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه شهر ری هم در تامین آب آشامیدنی و هم تصفیه آب فاضلاب مشکل دارد گفت: این مشکلات هیچ ارتباطی به تغییرات اقلیمی ندارد و فقط نتیجه دستکاری‌های انسانی است که وزارت نیرو و سازمان آب با اقداماتی که انجام داده‌اند این وضع را به بار آورده‌اند.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این سازمان‌ها هیچ توجهی به این شرایط ژئوپولوتیک شهر ری ندارند گفت: شهر ری در شیب قرار گرفته و متاسفانه تمام فاضلاب تهران به سمت شهر ری می‌آید.
 
او با بیان اینکه در گذشته آب سالم از رودخانه کرج به شهر ری می‌آمد اظهار کرد: در حال حاضر مسیر این آب را بسته‌اند و فقط آب فاضلاب به شهر ری می‌آید.

بیشتر بخوانید: سهم آب ری در ورامین برای کاشت گل مصرف می‌شود
خلیل آبادی خاطر نشان کرد: خواسته ما این است تا فاضلابی که به شهر ری می‌آید را تصفیه کنند چنانچه اکنون در غرب شهر ری یک تصفیه خانه در حال ساخت است که می‌خواهند آب آن را به رباط کریم برسانند.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی زمین‌های کشاورزی در حال از بین رفتن هستند گفت: ما در شهر ری کمبود آب داریم، اما اداره آب و فاضلاب، فاضلاب شهری را به کشاورزان می‌فروشد و فقط بخش کمی از کشاورزان که سبزی‌های خوراکی تولید می‌کنند می‌توانند از آب چاه استفاده کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار