پیگیری مشکلات ۵۷۹ مددجو در مازندران

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران گفت: در طرح میز رسیدگی به شکایات مشکلات ۵۷۹ مددجوی زیرپوشش مازندران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، محسن قاسمی طالشی مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران گفت: از طریق نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان مشکلات ۵۷۹ مددجوی تحت حمایت در بخش‌های خودکفایی، عمرانی و طرح میز رسیدگی به شکایات در ۶ ماه امسال پیگیری شده است.

او افزود: نظارت در کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و کاهش دغدغه خدمت‌رسانی با اهمیت است.

قاسمی با اشاره به ایجاد طرح میز رسیدگی به شکایات در ادارات کمیته امداد مازندران گفت: در این طرح همکاران حوزه نظارت و بازرسی با حضور در ادارات کمیته امداد در استان مشکلات مددجویان را بررسی و برای رفع آن‌ها اقدام می‌کنند.

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امدادمازندران افزود: از مجموع بررسی‌های انجام شده ۳۳۰ مورد از درخواست‌های مددجویان مازندرانی در بخش‌های جهیزیه، عمرانی، کمک موردی، اشتغال، فرهنگی، درمانی، حقوقی، کارگشایی، لوازم خانگی  از طریق میز رسیدگی به شکایات در ۶ ماه امسال بوده است.

او گفت: یکی از وظایف نظارت و بازرسی در کمیته امداد مازندران ایجاد آرامش، امنیت خاطر، رضایت مددجویان و خدمت رسانی مطلوب به آن‌ها است.

قاسمی با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان افزود: چنانچه مراجعان در مورد اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد استان سئوال و یا خواسته‌ای دارند، می‌توانند به ادارات کمیته امداد درشهرستان‌ها مراجعه و یا با خط ارتباطی ۳۳۲۵۶۶۸۸و یا از طریق سایت امداد mzn-mpc@emdad.ir  موارد خود را بیان کنند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح میز رسیدگی به شکایات مشکلات برای مددجویان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.