رئیس صنف دستگاه‌های مخابراتی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین وضعیت تخلف در واردات ۳۰ هزار موبایل

محبی گفت: وضعیت ۳۰ هزار موبایلی که با تخلف وارد کشور شده اند در حال بررسی است.

وضعیت ۳۰ هزار موبایلی که غیرقانونی رجیستری شدند در حال بررسی استمهدی محبی رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت رجیستری ۳۰ هزار موبایل غیرقانونی اظهار کرد: هم اکنون وضعیت این ۳۰ هزار گوشی در حال بررسی هستند. جلسات مختلفی برای بررسی این میزان از واردات تلفن همراه با سوء استفاده از کالای همراه مسافری برگزار شده است که باید نحوه شکایات از طریق وزارت صمت پیگیری شود.


بیشتر بخوانید: تکلیف ۳۰ هزار موبایلی که غیرقانونی رجیستری شده اند به کجا رسید؟ 


رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی یادآوری کرد: ورود این تلفن های همراه، زمانی رخ داده که همکاران گمرکی، بی اطلاع از ورود این تلفن های همراه، از سامانه همتا، استعلامات لازم را گرفتند، این در حالی است که بر اساس استعلام این سامانه، این موبایل ها، مشکلی نداشته  و ووردشان بصورت قانونی صورت پذیرفته، اما باید همکاران، آگاه باشند که ورود آنها، با تخلفاتی همراه بوده است.

گفتنی است، به دنبال فعال شدن سامانه رجیستری تلفن همراه و قطع شدن درآمد قاچاقچیانی که از واردات موبایل، مبالغ کلانی نصیب‌شان می‌شد، واردات گوشی‌های موبایل به صورت مسافری با عوارض گمرکی کمتر، تبدیل به یک راه برای سوء‌استفاده‌گران شده است.

انتهای پیام/

وضعیت رجیستری ۳۰ هزار موبایل غیرقانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار