سالم بودن ۹۹ درصد پرتقال های مازندران

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: تعهد دادیم ۹۹ درصد پرتقال تامسون را سالم تحویل دهیم و در این راستا موفق عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، عزیزالله شهیدی فر مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران در جلسه کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان گفت: تعهد دادیم ۹۹ درصد پرتقال تامسون را سالم تحویل دهیم و در این راستا موفق عمل خواهیم کرد.

او با بیان اینکه مازندران از لحظ اقلیم و تنوع کشت نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است، افزود: سطح زیرکشت استان پایین، اما تولیدات استان بالاست که همین امر سبب می‌شود حساسیت‌های پدافند غیرعامل بیشتر شود.

شهیدی فر گفت: در یک و نیم درصد زمین‌های کشاورزی کشور به اندازه هشت درصد تولید کشور را شاهد هستیم و همین امر تراکم کشت بالا را نشان می‌دهد.

او افزود: با توجه به حجم بالای گردشگران داخلی و خارجی به مازندران اهمیت و حساسیت پدافند غیرعامل در استان افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه خوشبختانه مازندران در بحث پدافند غیرعامل در مهار و کنترل آنفلوانزای حاد پرندگان به خوبی عمل کرد و در مبارزه با مگس میوه مدیترانه‌ای هم شاهکار اتفاق افتاد که مدیریت آن کمتر از مدیریت بحران سیل نبوده است، گفت: همه همکاران جهاد کشاورزی مازندران در کنترل و مهار آفت مگس میوه تلاش‌های فراوانی داشتند و توانستند موفق عمل کنند.

انتهای پیام/ م

مرکبات مازندران سالم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار