ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

فوت یک نفر در انفجار کارگاه تولید اسپری پاک کننده لاستیک خودرو

سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت یک نفر در اثر انفجار در یک کارگاه تولید اسپری پاک کننده لاستیک خودرو خبر داد.

فوت یک نفر در انفجار کارگاه تولید اسپری پاک کننده لاستیک خودروسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۵۶ ظهر امروز حادثه انفجار در یک کارگاه تولیدی در جاده خاوران، محله قاسم آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه کارگاهی به وسعت ۸۰ مترمربع و در زیرزمین بود که روی آن یک باب مغازه وجود داشت.

ملکی بیان کرد: در این کارگاه اسپری پاک کننده لاستیک و داشبورد خودرو تولید می‌شد که یکباره در آن انفجار رخ داد و منجر به آتش سوزی شد.

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که دو نفر در کارگاه حضور دارند که آتش نشان‌ها در همان لحظات اولیه توانستند یک نفر را از کارگاه خارج کنند.


بیشتر بخوانید: مصدومیت دو نفر درپی انفجار یک مجمتع تجاری در میدان پونک


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها همزمان با خاموش کردن آتش کار جستجو را برای پیدا کردن یک کارگر دیگر ادامه دادند و توانستند کارگر دوم را هم پیدا کنند که مشخص شد این کارگر به علت شدت انفجار جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: نیرو‌های آتش نشانی به سرعت آتش را خاموش کردند.

وی افزود: تعداد زیادی سیلندر گاز مایع در این کارگاه وجود داشت که آتش نشان‌ها در حال خارج کردن این سیلندر‌ها از داخل کارگاه هستند.

انتهای پیام/

انفجار کارگاه تولید اسپری پاک کننده لاستیک خودرو در خاوران

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار