با حضور فرمانده کل ارتش؛

نشست هم اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد

نهمین نشست دوره‌ای هم اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برگزار شد.

نشست هم اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نهمین نشست دوره‌ای هم اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برگزار شد.

در این نشست، دانشجویان به بیان دیدگاه ها و راهکارهای مدّنظر خود برای ارتقاء هرچه بیشتر توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف پرداخته و سئوالات و پیشنهادهای خود را بصورت رو در رو و در فضایی صمیمی با فرمانده کلّ ارتش مطرح کردند.

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، عالی‌ترین مرکز علمی ارتش و یکی از مراکز معتبر و برخوردار از تراز علمی بالا در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح به‌شمار می‌آید که در سال ۱۳۱۲ تأسیس شده و علاوه بر دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویانی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و چند کشور خارجی در آن مشغول تحصیل هستند.

این دانشگاه به ‌دنبال تربیت فرماندهان و رده های تیپ و بالاتر از آن است تا به مرحله‌ای از توانمندی برسند که هم قدرت طراحی عملیات و هم قابلیت حفاظت از جان هزاران سرباز و نیروی تحت اختیار را داشته باشند.

در این دانشگاه دانشجویان تحت عنوان دوره فرماندهی و ستاد و دوره دکتری عملیات مشترک و مرکب ادامه تحصیل می دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار