کمک ۱۰ میلیارد ریالی انجمن خیریه مسکن‌ساز مهر در ساخت منازل آسیب دیده نیازمندان

مدیر تامسن مسکن و امور مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت:خیریه‌ای مسکن ساز متعهد به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی آسیب دیده مددجویان کمیته امداد در سیل بهاره شهرستان سمیرم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباسعلی زارعان، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ۱۲۰ خانوار از نیازمندان و مددجویان سمیرمی در سیلاب‌های بهار امسال دچار خسارت‌های اساسی شدند، گفت: از زمان وقوع این حادثه طبیعی تمام امکانات کمیته امداد در سمیرم برای سامان دادن مجدد به زندگی این نیازمندان به کار گرفته شد.

او ادامه داد: برای هم‌افزایی در روند بازسازی و احداث ۱۲۰ واحد مسکن مددجویی آسیب‌دیده با انجمن خیریه مسکن‌ساز مهر تفاهم‌نامه همکاری امضا شدکه بر اساس آن این خیریه یک میلیارد تومان به ساخت منازل مسکونی این نیازمندان کمک می‌کند.

زارعان بابیان اینکه تاکنون عملیات بازسازی و ساخت ۹۶ واحد مسکونی مددجویی شروع‌شده است، گفت: تاکنون به هر خانوار ۱۷ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه و همچنین ۲ تن سیمان از محل عنایات مقام معظم رهبری پرداخت‌شده است و مابقی هزینه‌های مربوط به ساخت نیز باهم افزایی کمیته امداد، خیران و نیکوکاران تأمین خواهد شد.

او یادآور شد: علاوه بر بازسازی و احداث منازل مددجویی آسیب‌دیده تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان لوازم ضروری زندگی نیز به این خانوار‌ها اهداشده است.

انتهای پیام/م

 

مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی خیران در ساخت منازل آسیب دیده نیازمندان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.