مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی آسیا؛

کماندار ایرانی فینالیست شد

نماینده ایران در کامپوند مردان رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی آسیا به فینال راه پیدا کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  فدراسیون تیراندازی با کمان، در روز دوم مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، هادی نوری در کامپوند مردان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۱ از سد نماینده عراق گذشت. او در دور دوم با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۱ مقابل نماینده ویتنام به پیروزی رسید.

نوری در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۸ مقابل نماینده پارالمپیک به برتری رسید. او در نیمه نهایی مقابل کمانداری از مالزی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۶ پیروز و فینالیست شد. این ورزشکار کشورمان در دیدار فینال باید به مصاف کمانداری از چین برود.

حذف یاورپور از مسابقات

مریم یاورپور در کامپوند بانوان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۲۶ مقابل کمانداری از اندونزی به برتری رسید. او در دور دوم با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۱ مقابل نماینده چین شکست خورد و حذف شد.

کاکوش چهارم شد


در ماده W۱ و در مرحله یک چهارم نهایی، مجید کاکوش با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۴ مقابل محمدرضا زندی دیگر کماندار کشورمان به برتری رسید.
او در دیدار نیمه نهایی مقابل نماینده کره جنوبی با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۲۸ شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در بازی رده بندی با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۲۸ مغلوب کمانداری از چین شد و در رده چهارم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: صعود کماندار ایران از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.