دروازه‌بان سپاهان در آستانه رکوردشکنی

پیام نیازمند دروازه بان تیم سپاهان با بسته نگه داشتن دروازه اش برابر تیم سایپا می تواند رکورد کلین شیت را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در طول هفت هفته لیگ برتر گلی را دریافت نکرده است و این فرصت دارد که در هفته هشتم لیگ برتر با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه ۶۸ رکورد کلین شیت سید حسین حسینی دروزاه بان استقلال را بشکند.

البته در بازی هفته ششم لیگ برتر بین تراکتور و پارس جنوبی جم اعلام شد که رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور با گل نخوردن تا دقیقه ۶۰ بازی برابر حریف جنوبی اش رکورد کلین شیت را به نام خود ثبت کرده است، اما بعد از آن اعلام شد که اشتباهات محاسباتی به وجود آمده است و مظاهری به علت گل خوردن در بازی معوقه فصل گذشته تیم ذوب آهن برابر صنعت نفت آبادان هنوز با رکورد ۸۴۷ دقیقه‌ای حسینی دروازه بان استقلال فاصله دارد.  

مظاهری برای شکستن رکورد کلین شیت در لیگ برتر باید در ۲ بازی آینده تراکتور و حدود ۲۰۰ دقیقه گل نخورد تا از رکورد سید حسین حسینی دروازه بان استقلال عبور کند.  

البته قبل از اینکه مظاهری بتواند رکورد کلین شیت را بشکند پیام نیازمند دروازه بان سپاهان این فرصت دارد تا زودتر از دروازه بان تراکتور رکوردشکنی کند.  

به هر حال نیازمند در لیگ نوزدهم ۶۳۰ دقیقه است که گل دریافت نکرده است و با احتساب ۲ بازی لیگ هجدهم تاکنون موفق شده ۸۰۵ دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد.  

در حال حاضر دروازه بان سپاهان ۶۸ دقیقه برای رکورد شکنی در لیگ برتر فاصله دارد و او می‌تواند با بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی هفته هشتم برابر تیم سایپا رکورد حسینی دروازه بان استقلال را بشکند.  


بیشتر بخوانید: هفتمین کلین شیت تراکتور و سپاهان در لیگ برتر


انتهای پیام/ 

رکورد کلین شیت در هفته هشتم شکسته می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار