مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام خبر داد;

۱۲۶ میلیارد تومان وصول مالیاتی در ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت:در شش ماهه اول سال‌جاری حدود ۱۲۶ میلیارد تومان وصول مالیاتی در ایلام پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عزیزالله عباس‌پور مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: وصول مالیات در استان ایلام در شش‌ماهه اول سال‌جاری در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است.

 مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام افزود: با توجه به بخشنامه سازم۱۲۶ میلیارد تومان وصول مالیاتی در ایلامان امور مالیاتی کشور در مردادماه سال‌جاری مبنی بر بخشودگی جرائم قابل بخشش، مودیانی که قصد پرداخت بدهی‌های قطعی شده خود را دارند تا پایان امروز ۳۰ مهرماه فرصت دارند نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند و از بخشودگی صددرصد جرائم قابل بخشش بهره‌مند شوند.

او افزود: در این راستا کارکنان سازمان امور مالیاتی ایلام تا ساعت ۲۰ امروز آماده ارائه خدمات به مودیان سطح استان ایلام هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام بیان کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری حدود ۱۲۶ میلیارد تومان وصول مالیاتی در ایلام پیش‌بینی شده که تاکنون ۱۰۴ میلیارد تومان این رقم تحقق یافته و این آمار نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است.

عباس پور عنوان کرد: آن دسته از مودیانی که بدهی‌های مالیاتی خود را تا پایان امروز پرداخت کنند، مودی خوش حساب تلقی شده و با رعایت مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات‎‌های مستقیم، ۱۰۰ درصد از جرایم مالیاتی قابل بخشش آن‌ها مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

امدیرکل امور مالیاتی استان ایلام صریح کرد: جامعه پزشکی ایلام که مبادرت به استفاده از صندوق فروشگاهی و اتصال سامانه آن به سازمان امور مالیاتی کشور کرده، این اقدام را زمینه ساز شفافیت امور و از زیرساخت‌های طرح جامع مالیاتی دانست.

او یادآور شد: بر اساس قانون، ۵۰ شغل در قالب ۱۵ گروه صنفی دیگر نیز مشمول این طرح هستند.

 

انتهای پیام/با

افزایش ۳۱ درصدی درآمد‌های مالیاتی در استان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.