رقابت امید‌های اسکار خارجی زبان در جشنواره بریتانیا

جوایز فیلم‌های مستقل بریتانیا، لیست نامزد‌های ابتدایی خود را در بخش خارجی زبان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم‌های مستقل بریتانیا (BIFA)، لیست ابتدایی بهترین فیلم های بین المللی (Long list) را منتشر کرد که شامل برنده نخل طلای کن، فاتحان جشنواره فیلم لندن می شود. همچنین فیلم‌های دیگری از پدرو آلمودوار، رابرت اگرز و نوآ بامباک در آن حضور دارند. چند فیلمی که برای حضور در اسکار ثبت شده اند نیز نامشان در این لیست دیده می‌شود.

لیست ابتدایی بخش بین المللی جشنواره فیلم بریتانیا که به طور اختصاصی توسط ورایتی ارائه شده است، شامل فیلم جدید بونگ جون هو فاتح نخل طلا به نام «انگل» و «مونوس» به کارگردانی آلخاندرو لاندس که بهترین فیلم جشنواره لندن بود، می‌شود.

«خراب کننده سیستم» به کارگردانی نورا فینگشت، «درد و افتخار» به کارگردانی پدرو آلمودوار که نمایندگان اسپانیا و آلمان هستند، دیگر فیلم‌های حاضر در این جشنواره هستند. نمایندگان اسکاری دیگر شامل «آتلانتیکز»، «تل آویو در آتش» هم در این جشنواره حاضرند.

جشنواره فیلم بریتانیا این لیست را بعد از یک رای گیری به ۵ فیلم خواهد رساند. بخش بین المللی یکی از چند بخشی است که تمای اعضای جشنواره می‌توانند در آن رای بدهند. نامزد‌های نهایی این بخش در انتهای این ماه (اکتبر) اعلام می‌شوند. برندگان نیز در لندن در تاریخ یک دسامبر (۱۰ آذر) معرفی می‌شوند.

لیست ابتدایی نامزد‌ها به شرح زیر است:

آپولو ۱۱ / خاکستر خالص‌ترین سفید است/ آتلانتیکز / چمبر مید/ درجه هشتم/ وداع / بدنم را گم کرده ام/ فانوس دریایی/ داستان ازدواج / مونوس/ درد و افتخار/ انگل/ پرتره یک زن در آتش/ پسرم سو لانگ/ خراب کننده سیستم/ تل آویو در آتش/ زنی در جنگ

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار