لک: شهروند ٣ بازیکن داده، ٣ بازیکن هم گرفته

سرمربی شهروند ساری از جذب سه بازیکن جدید و جدایی سه بازیکن از تیم برای نیم فصل دوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ٢٧ شهریور به پایان رسید، و با اعلام سازمان لیگ قرار شد ٩ آبان نیمه دوم آن از سر گرفته شود.

شهروند تمرینات نیم فصل دوم را بعد از تعطیلی ١٠ روزه آغاز کرد و همچنان هم با حضور بازیکنان و کادرفنی به طور منظم ادامه دارد.

رضا لک سرمربی شهروند که نیم فصل اول را در رده هفتم به پایان برد، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،گفت: ابتدای فصل در بحث یارگیری مطابق آنچه مدنظرمان بود عمل نکردیم، و جداییی برخی بازیکنان با تجربه موجب شد با ترکیبی جدید و ناهماهنگ نسبت به پارسال به میدان برویم که با توجه به همه این عوامل نتایج بدست آمده نسبتا مناسب بود.

او با تایید اینکه تیم از نظر دفاعی به تعادل نرسید، افزود: از نظر تهاجمی بیش از ٤٠ گل به ثمر رساندیم و توانستیم جزو سه تیم گلزن لیگ باشیم.

لک گفت: سه بازیکن به نام‌های سروش احمدی، محمد زارعی و علی اسماعیلی به طور رسمی به تیم اضافه شدند و محمدرضا کرد هم در چند روز آینده به تیم خواهد پیوست، از طرف دیگر هم حمیدرضا ره انجام، علی میکاییلی و کیانوش هم جزو بازیکنانی بودند که از تیم جدا شدند.

سرمربی شهروند ساری در پایان صحبت‌های خود ضمن تقدیر از هواداران خونگرم ساروی افزود: پارسال شهروند در پله هفتم ایستاد، اما امسال با تلاش همه بازیکنان، مدیران و کادرفنی به رتبه‌ای بهتر دست یابیم و حتی در پلی آف هم عملکرد شایسته‌ای از خود ارائه کنیم.

انتهای پیام/س

شهروند با جدب بازیکنان جدید خود را برای نیم فصل دوم آماده می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.