در جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره پرسپولیس مطرح شد؛

انصاری‌فرد: درآمد‌های باشگاه باید افزایش یابد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مذاکرات متعددی با شرکت‌های مختلف داشته‌ایم و با توجه به شرایط موجود ضرورت دارد درآمد‌های باشگاه افزایش یابد.

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره باشگاه، امروز سه‌شنبه برای سومین روز متوالی تشکیل جلسه داد. در جلسه فوق‌العاده امروز، علاوه بر برخی مسائل جاری باشگاه و تیم درباره برنامه‌های اقتصادی مدنظر باشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه سه ساعته درباره برخی پیشنهاد‌های مرتبط با راهکار‌های درآمدزایی بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت و اعضای هیئت مدیره نظرات خود را بیان داشتند.


بیشتر بخوانید: کالدرون: مبلغی که به جونیور می‌دهیم زیاد نیست و نمی‌توان از او انتظار زیادی داشت/ با ۵۵۰ هزار دلار بازیکن بهتری پیدا نمی‌شود


محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه در این باره گفت: ما مذاکرات متعددی با شرکت‌های مختلف داشته‌ایم و با توجه به شرایط موجود ضرورت دارد که درآمد‌های باشگاه افزایش یابد تا دچار مشکل مالی نشویم.

او ادامه داد: در این مدت پیشنهاد‌ها و برنامه‌های زیادی را از شرکت‌های متعدد دریافت کرده‌ایم و هنوز هیچ توافقی قطعی نشده و از نظر ما تا نهایی نشدن توافق‌ها نامی مطرح نیست. به محض نهایی و رسمی شدن توافق با طرف مورد نظر، آن را اعلام خواهیم داشت.

انتهای پیام/

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار