حمله به عابران با آمبولانس در نروژ + تصاویر و فیلم

پلیس نروژ یک عامل مسلح را که پس از ربودن یک آمبولانس از آن برای حمله به عابران در خیابان‌های «اسلو» استفاده کرده بود، بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، یک مرد مسلح که امروز در اسلو، پایتخت نروژ اقدام به دزدیدن یک آمبولانس کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

حمله مسلحانه به آمبولانسی در نروژ

طبق اعلام سخنگوی پلیس، این مرد مسلح پس از دزدیدن یک دستگاه آمبولانس با شماری تصادف و آن‌ها را مجروح کرده بود. نیرو‌های پلیس پس از این حادثه، به سوی وی تیراندازی کرده و پس از زخمی کردنش، او را بازداشت کردند. طبق اعلام ایندیپندنت، دزد آمبولانس بر اثر تیراندازی پلیس دچار جراحت شدید نشده است.

حمله مسلحانه به آمبولانسی در نروژ

هنوز مشخص نیست آیا این حادثه به عنوان حمله‌ای عمدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت یا خیر. همچنین شاهدان عینی به رادیو و تلویزیون دولتی نروژ گفتند این آمبولانس با یک کالسکه بچه نیز تصادف کرده و یک نوزاد نیز در میان مجروحان وجود دارد که به بیمارستان منتقل شده است.

حمله مسلحانه به آمبولانسی در نروژ

همچنین شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد پلیس در حال جستجوی فرد دیگری است که امکان دست داشتنش در این ماجرا وجود دارد؛ هرچند مقامات این گزارش را تأیید نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار