واکنش حقیقی پس از قرارداد با تیم فوتبال نساجی

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ نسبت به حضور در تیم نساجی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حقیقی دروازه بان جدید تیم نساجی مازندران در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به حضور در این تیم قائمشهری واکنش نشان داد.

واکنش حقیقی به حضور پیدا نکردن در پرسپولیس

دروازه بان اسبق تیم ملی با قراردادی یک ساله به جمع شاگردان مهاجری اضافه شده است و بلافاصله بعد از عقد قرارداد با این تیم در اینستاگرام نوشت:

"هواداران عزیزپرسپولیس و نساجی؛ هوادارانی پرشور و قابل احترام که باعث شدند تا برخلاف تصمیم قبلی‌ام که قول داده بودم در صورت بازگشت به فوتبال ایران تنها در پرسپولیس حضور داشته باشم، مرا ترغیب کردند تا پیراهن ارزشمند این تیم را بر تن کنم. دروغ چرا؛ وقتی ۱۰ سال قبل ایران را ترک می‌کردم به خودم قول داده بودم وقتی به ایران برگشتم بعنوان کسی که خود را پسر پرسپولیس می‌دانست تنها پیراهن این تیم را بر تن کنم، اما شرایط به شکلی پیش رفت که این اتفاق میسر نشد و البته خوشحالم در تیمی پیوسته‌ام که ریشه آن به هوادارانی دوخته شده که هیچ چیز برای آن کم نمی‌گذارند. هوادارانی پرشور و باغیرت که محجوب‌اند و در انتظار روز‌های آفتابی. قول می‌دهم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم داشته باشم و تا ثانیه‌ای که به من اعتماد شود به دنبال بهترین اتفاقات در کنار سرخ‌های شمال باشم.

به تک تک تان دست یا علی می‌دهم و به حمایت شما برای یک بازگشت پرفروغ امیدوارم. در کنار هم مطمئنا قادر خواهیم بود روز‌های آفتابی را بسازیم. بار دیگر از هواداران پرسپولیس نیز رخصت می‌طلبم که نشد در بازگشت با آن‌ها باشم و امیدوارم روزی پذیرای پسر پرسپولیس باشند. یا حق"


بیشتر بخوانید: ستاره ایران در جام جهانی به نساجی مازندران پیوست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.