بیش از ۹۷ درصد نانوایی‌های اردبیل از جوش‌شیرین استفاده نمی‌کنند

فرماندار اردبیل گفت: بیش از ۹۷ درصد نانوایی‌های اردبیل از جوش‌شیرین در پخت نان استفاده نمی‌کنند و درصدد هستیم این مهم را به صفر برسانیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل امروز در بازدید از نانوایی‌های اردبیل گفت: در حال‌حاضر بیش از ۹۷ درصد نانوایی‌های اردبیل از جوش شیرین استفاده نمی‌کنند و درصدد هستیم این موضوع را به صفر برسانیم.

او با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی‌های اردبیل افزایش می‌یابد افزود: در این زمینه گشت‌های مشترک و بازرسی‌های متناوب انجام می‌شود تا شاهد بازرسی دقیق از نانوایی‌های اردبیل باشیم.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: ارتقای کیفیت نان برای ما بسیار حائز اهمیت است و انتظار می‌رود تا نانوایی‌ها در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند و دستگاه‌های اجرایی نیز موظف‌اند برای ارتقای کیفیت نان اقدامات لازم را انجام دهند.

امامی‌یگانه گفت: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان یکی از اولویت‌هاست که باید نانوایی‌ها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا نان باکیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

او اظهار کرد: مشکلات و دغدغه‌های نانوایی‌های اردبیل نیز پیگیری می‌شود و در این زمینه جلسات و بازدید‌های متعدد انجام شده که بتوانیم دغدغه و نگرانی نانوایان اردبیل را برطرف سازیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در حال‌حاضر نان اردبیل از کیفیت خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود این کیفیت خوبتر شود تا گلایه‌هایی که در این حوزه وجود دارد برطرف شود.

انتهای پیام/ع

افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.