نماینده ولی فقیه در استان همدان ؛

نقش مهم هویت دینی دانش آموزان در حماسه ۳۰ مهر

 امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت تقویت و حفظ هویت دینی دانش آموزان گفت: حق‌مداری و هویت دینی حماسه 30 مهر همدان را رقم زد.

نقش مهم هویت دینی دانش آموزان در حماسه ۳۰ مهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌ الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  ظهر امروز در مراسم بزرگداشت  حماسه ۳۰ مهر در سالن اجتماعات تالار معلم همدان با اشاره به اقدامات دانش آموزان همدانی در جریانات تاریخی ۳۰ مهرماه سال ۵۷، گفت: تعدادی از جوانان و نوجوانان در آن سال با همراه کردن روحانیون، بزرگان و بازاریان همدانی با خود نقطه عطف حرکت انقلاب در همدان شدند.

او در ادامه گفت: قوه محرکه این جریان که دانش‌آموزان را از کلاس درس بیرون کشید و علیه ظلم، استکبار و رژیم شاهنشاهی فریاد زدند، حق‌محوری، حق‌مداری و هویت دینی آن‌ها بود.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه روح حاکم این اتفاقات، اعتقادات دینی بود، گفت: همه آنچه این جامعه را تا به امروز آورده هویت دینی دانش‌آموزان بوده است.

آیت الله شعبانی با تأکید بر اینکه ادامه این مسیر فردا به عهده شما دانش‌آموزان است، خطاب به آنان افزود: حفظ هویت دینی شما را در مسیر درست قرار می دهد.

او با بیان اینکه دین مسیر آینده را برای ما ترسیم می‌کند تصریح کرد: هویت دینی یعنی باید خودمان باشیم؛ امروز نیازمندیم جوانان و نوجوانان خودشان را مدیریت کنند و مدیریت آن‌ها به دست دشمنان در فضای مجازی نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش نیز خاطرنشان کرد: سال آینده باید در ۳۰ مهر تجمع دانش‌آموزان در خیابان شهدا باشکوه برگزار شود.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: مدیرکل آموزش و پرورش در این خصوص عنوان کرد این موضوع باید در وزارت مطرح و مجوز اخذ شود.

انتهای پیام/د.ا

هویت دینی دانش آموزان تقویت شود

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار