برقراری ۴۴ پرواز فوق العاده فرودگاه تبریز برای جابه‌جایی زائران امام رضا (ع)

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت ۲۸ صفر و سالروز ارتحال امام رضا (ع) ۴۴ پرواز فوق‌العاده برای جابجایی زائران در مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز تا فرودگاه مشهد برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: علاوه بر این پرواز‌های فوق العاده، ۳۸ پرواز نیز به صورت برنامه‌ای و در زمان‌های عادی از طریق فرودگاه شهید مدنی بین تبریز و مشهد انجام می‌شود.

او با بیان این‌که این پرواز‌ها ظرفیت جابه‌جایی ۱۶ هزار نفر را دارند، بیان کرد: از کل پرواز‌های فوق العاده در این مسیر ۱۶ پرواز توسط شرکت هواپیمایی آتا و با هواپیما‌های MD از ۲ تا ۱۰ آبان دایر می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: شرکت هواپیمایی سپهران با ۱۴ پرواز بوئینگ ۷۳۷ و ایران ایرتور با ۱۲ پرواز توسط ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ و شرکت هواپیمایی سا‌ها با دو پرواز بوئینگ ۷۳۷ اقدام به جابجایی مسافران بین تبریز و مشهد به مناسبت ۲۸ صفر می‌کنند.

او ادامه داد: هم اکنون به طور میانگین روزانه ۳۲ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به مقصد فرودگاه‌های داخلی و چهار پرواز به مقاصد خارج از کشور انجام می‌شود.

آذری افزود: فرودگاه تبریز پل ارتباطی هوایی با تهران، مشهد، شیراز، اهواز، بندرعباس، اصفهان، کیش، عسلویه، ساری، رشت و کرمان را در داخل کشور و استانبول، نجف، جده و مدینه در خارج از کشور دارد.

 

انتهای پیام/ش

۴۴ پرواز فوق العاده فرودگاه تبریز برای جابه‌جایی زائران امام رضا (ع) برقرار می شود

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.