مسابقات تیراندازی در دزفول به ایستگاه پایانی رسید

مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در ۳ سطح با معرفی نفرات برتر در شهرستان دزفول به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هیات تیراندازی دزفول به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی مسابقه تیراندازی در ۳ سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته در سالن تیراندازی مرصاد این شهرستان برگزار کرد.

در این دور از مسابقات بیش از ۴۰ تیرانداز در ۲ بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند. در پایان در بخش آقایان رشته تفنگ سطح یک، محمد سعدی، محسن مرتضوی و سید محمد سجادیان، در سطح ۲، عظیم فرهمند، یزدان تدین و محمد شیخ اسدی، همچنین در سطح ۳، امیر علی احمدی، علی آقایی و شاهد شاهین زاده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

در بخش بانوان رشته تفنگ سطح یک زهرا جمشیدی، فائزه گنجوی و رضوان نصیرنیا، در سطح ۲، سمانه نصیرنیا، سارا شکوری و مژگان ژیان و همچنین در سطح ۳ نگار سلمان، رقیه کریمی و بهار بهروزی فر نیز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رشته تپانچه بخش آقایان فقط در سطح یک برگزار شد که شایان تمدن، رضا امیری و علی دباغ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نموند؛ و در بخش بانوان سطح یک نجمه کشکار، سمیرا معتمد و کوثر عبابافی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند، همچنین در سطح دو زینب خانی پور و فاطمه غیبی نیز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند.

براساس این گزارش؛ زهرا جمشیدی، امین عینالوند و محمد عبابافی به ترتیب بعنوان داور، کمک داور و برگزار کننده این مسابقه را بر عهده داشتند.

پایان مسابقات تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.