مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان:

محکومیت ۹ میلیاردی قاچاقچیان ارز دیجیتال در سمنان

رضا محمدی از محکومیت ۹ میلیارد ریالی قاچاقچیان تجهیزات ارز دیجیتال در شعبه‌های ویژه قاچاق اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مهم‌ترین مأموریت‌های اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان است.

او برخورد قاطع و جدی با هرگونه تخلف در حوزه کالا و ارز را ضروری دانست و بر پیشگیری و شناسایی متخلفان در این حوزه تأکید کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بیان داشت: در شرایطی که تحریم و فشار‌های اقتصادی از سوی دشمنان بر کشور تحمیل‌شده است؛ نیاز است که در حوزه مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز به‌شدت برخورد شود.

محمدی از تشکیل ۱۶ فقره پرونده قاچاق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۲ پرونده در شعبه‌های ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل در حال بررسی و رسیدگی است.

او اظهار داشت: چهار پرونده نیز از مجموع پرونده‌های تشکیل‌شده مرتبط با قاچاق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شعب تعزیرات موردبررسی قرارگرفته است و تخلف آن‌ها احرازشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان جریمه نقدی مشخص‌شده برای متخلفان این چهار پرونده را به مبلغ ۹ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام / ر

تشکیل ۱۶ فقره پرونده قاچاق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در  استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار