مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد؛

دستگاه قضایی با قدرت در جهت حقوق مردم حرکت کند

آیت الله شبیری زنجانی گفت: دستگاه قضایی نباید در این راه به هجمه‌های دشمنان و مخالفان اعتنایی کند و با قدرت و صلاحیت در جهت احقاق حقوق مردم حرکت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله شبیری زنجانی مرجع تقلید شیعیان دیشب در دیدار حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان قم اخلاص در عمل را از اصلی‌ترین ویژگی‌های قضات عنوان کرد و گفت: باید قضات خدا را در قضاوت خود در نظر گیرند و با اخلاص در عمل و شجاعت در امور تصمیم گیری کنند و در این صورت خدا به ایشان کمک خواهد کرد.

این مرجع تقلید به برگزاری مرتب جلسات اخلاقی در دستگاه قضایی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: دستگاه قضایی در جهت احقاق حقوق مردم بیش از پیش موفق باشد.

رئیس کل دادگستری استان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد خود گفت: مراحل مختلف دادرسی موجب طولانی شدن فرایند بررسی پرونده‌های قضایی شده و دستگاه قضایی به دنبال اصلاح قوانین برای کوتاه کردن این فرایند است.

حجت الاسلام مظفری همچنین از اتخاذ تدابیر جدید برای بدهکاران مهریه خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این قوانین امروز حتی یک نفر هم بابت مهریه در زندان نیست.

او افزود: زندان فقط برای مجرمان حقیقی است و نباید افراد به دلیل اختلافات خانوادگی و معاملاتی زندانی شوند.

انتهای پیام/الف

تاکید آیت الله شبیری زنجانی بر حل مشکلات مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار