کشف ۹ کیلوگرم تریاک از یک مسافر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: ۹ کیلوگرم موادمخدر تریاک با لفافه از یک قاچاقچی در همدان کشف شد.

کشف ۹ کیلوگرم تریاک از یک مسافربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ هادی قزوینه‌ای، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در پی تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع موادمخدر، قاچاقچی که در قالب مسافر اتوبوس بین شهری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به همدان می‌کرد، شناسایی شد.

او ادامه داد: در یک اقدام سریع عملیاتی، نامبرده در اتوبوس بین شهری دستگیر و از داخل ساک وی، ۹ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان یادآوری کرد: چهار هزار و ۲۵۴ نگهدارنده و معتاد به مواد مخدر و ۲ هزار و ۸۸۸ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده از ابتدای سالجاری تا پایان مهر امسال در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ قزوینه‌ای اظهار داشت: ۷۷۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر در این استان اجرا شده که ۴۹۶ طرح از این تعداد شامل جمع‌آوری معتادان و برخورد با خرده فروشان بوده است.

او ابراز داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۰ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان منهدم و سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

او گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.
انتهای پیام/ج

۹ کیلوگرم تریاک از یک مسافر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.