بخشی به مدال برنز المپیک نظامیان جهان رسید

هوگوپوش وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان به مدال برنز مسابقات نظامیان جهان دست یافت.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین دوره بازی‌های المپیک نظامیان جهان  (سیزم) ۲۰۱۹ در بخش تکواندو با حضور ۲۴۴ هوگوپوش از ۴۷ کشور از امروز (چهارشنبه - یکم آبان‌ماه) در "ووهان" چین آغاز شد و به مدت ۴ روز ادامه دارد.

امروز و در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۷۴- و ۸۷+ کیلوگرم در حال پیگیری است که امیرمحمد بخشی و حسن باغگرایی نمایندگان تکواندو ایران بودند.

امیرمحمد بخشی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان موفق شد در جدول شانس مجدد برابر نماینده برزیل با نتیجه ۱۴ بر صفر به برتری برسد و بر سکوی سومی بایستد.


بیشتر بخوانید: حریفان هوگوپوشان در المپیک نظامیان جهان مشخص شدند


امیرمحمد در نخستین گام برابر نماینده مصر ۱۹ بر ۶ پیروز شد؛ در ادامه به مصاف هوگوپوش آلمان رفت و نتیجه را ۱۸ بر ۴ به نفع خود به پایان رساند. وی در سومین دیدار با تکواندوکار کره جنوبی مبارزه کرد که از ناحیه پا آسیب دید و ۹ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.

حسن باغگرایی در وزن ۸۷+ کیلوگرم نماینده ایران بود که در نخستین مبارزه برابر تکواندوکار آمریکا نتیجه را در راند طلایی (۸-۶) واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است.  

رقابت‌های المپیک نظامیان جهان ۲G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.