تسخیر لانه جاسوسی ، شکست بت ابرقدرتی آمریکا در ایران و دنیا

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تسخیر لانه جاسوسی شکست بت ابرقدرتی آمریکا در ایران و دنیا بود و در واقع با تسخیر لانه جاسوسی، چهره واقعی آمریکا به دوستان و دشمنان آشکار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان سال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حرکت ظلم‌ستیزی ایران بود و به واسطه آن ظلم ستیزی ما شتاب بیشتری گرفت و با این کارآمریکا مرکز اطلاعاتی و جاسوسی خود را در آسیا از دست داده و چهره واقعی اش به دوستان و دشمنان نیز آشکار شد.

او در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت شهادت حضرت آیت الله سید مصطفی خمینی به دست حزب بعث که با همکاری ساواک ایران در سال در ۱۳ آبان ۱۳۵۶ صورت گرفت اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان روز بزرگ و حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن، سه حادثه بزرگ اتفاق افتاده است که یکی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه - یکی کشتار دانش‌آموزان روبروی دانشگاه تهران و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بود که که حضرت امام خمینی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

امام جمعه تبریز افزود: ما در سایه تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ونیرو‌های مسلح از اقتدار بزرگی برخوردار هستیم، تا جایی که دشمن جرآت نگاه چپ به کشورمان را ندارد، چون اگر می‌توانستند حتماً کاری می‌کردند، لذا بایستی مراسم امسال را پر شکوه‌تر برگزار کنیم تا تلاش‌ها و توطئه‌های شبانه روزی دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

او افزود: اخیراً حرکاتی که آمریکا در ارتباط با مسئله حمله به کشتی ایرانی از خود نشان داد در مقابل آن اقتدار ایران اسلامی نشان داد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساقط کردن پهپاد آمریکایی شارژ کرد که نشان از اقتدارجمهوری اسلامی ایران دارد .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آذربایجان به برکت وجود شهید قاضی طباطبایی شعله‌های انقلاب اسلامی شعله ور شد، حتی بیت ایشان مامن و پایگاه مردم و مساجد بود و از روستا‌ها به بیت ایشان نان می‌آوردند تا در سطح شهر پخش شود.

او ادامه داد: نقش شهید آیت الله قاضی طباطبایی در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب و هدایت مردم آذربایجان نقشی بی بدیل است، لذا وظیفه همگی ماست که این مراسم را نیز همانند سال‌های گذشته بلکه بیشتر با شکوه فراوانی برگزار کنیم تا بتوانیم وظیفه خود را در قبال ایشان به جا بیاوریم.

همچنین، حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ابتدای جلسه گفت: مراسم سالروز شهادت آیت الله شهید قاضی طباطبایی دوازدهم آبان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در مسجد مقبره تبریز برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی امام جمعه محترم زنجان هستند.

او ادامه داد: مراسم راهپیمایی و تجمع ۱۳ آبان امسال نیز در سنگفرش ارک تبریز از ساعت ۹ ونیم الی ۱۱ برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم نیز، نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم خواهند بود.

حجت الاسلام برگی از تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های استان خواست تا با ایجاد امکانات و تجهیزات لازم در برگزاری مراسم ۱۳ آبان امسال تلاش کامل و کافی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان سال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تبریز

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار