صدر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم بعد از دستگیری روح الله زم احساس دلگرمی می‌کنند

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: معتقدم مردم ما بعد از دستگیری سرشبکه آمدنیوز، می‌توانند احساس دلگرمی کنند.

جمهوری اسلامی هرزمان بخواهد می‌تواند افراد ضد انقلاب را دستگیر کندسید شهاب‌الدین صدر رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستگیری روح‌اللّه زم ، گفت: دستگیری این فرد مسئله مهمی است زیرا  آن فرد با سوابق متعدد وارد حیطه خبرنگاری شده و در اغتشاشات دستگیر شده بود و سپس  در خارج از کشور شروع به  فعالیت‌های تبلیغی بر ضدجمهوری اسلامی ایران و مسئولان کشور ما کرده بود؛ بنابراین جزو چهره‌های فعال ضدانقلاب بود.

 او با اشاره به سایر ویژگی‌های روح‌اللّه زم ادامه داد: روح‌اللّه زم به صورت مداوم در صدد این بود که در داخل کشور نفاق و دودستگی ایجاد کند و اقشار مختلف نظام به کشور بدبین شوند؛ موضوعی که ابزار آن معمولاً شبکه‌های اجتماعی هستند.

 صدر افزود: البته به طور طبیعی در هر کشوری افراد منتقد وجود دارند اما این افراد در صدد هستند که  از هر اظهارنظر مخالفی شایعه‌سازی و به عنوان موضوعی برای تضعبف نظام استفاده کنند. البته درحال حاضر  تمامی شبکه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی همگی با سرمایه بیگانگان نظیر سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل اقدامات خود را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: واکنش شخصیت‌ های سیاسی به خبر دستگیری روح الله زم


 صدر خاطرنشان کرد: اما دستگیری او نشان داد که اگر کسی با تمام این حمایت‌های مالی و پشتوانه‌ای هم بخواهد  به انتشار چنین اخبار کذبی  بپردازد و باعث اغتشاشات درون کشور شود، نیروهای اطلاعاتی کشورمان به سادگی می‌توانند چند سالی او را زیر نظر بگیرند و بعد هم او را دستگیر کنند؛ موضوعی که پیام روشنی برای ضدانقلاب دارد مبنی بر اینکه این توطئه‌ها و طراحی‌های این چنینی اثری بر ملت ما ندارد.

او ادامه داد: البته این موضوع تازه‌ای نیست، غرب مدت‌ها پیش هم جنگ تحمیلی را بر ضد مردم ما راه انداخت که تمام مرزهای اطراف ما را درگیر کرد  و تمامی قدرتمندان هم از او حمایت کردند اما شاهد بودیم که باز هم نتیجه‌ای نگرفتند؛ کودتای عقاب را انجام دادند و به شکل‌های مختلف تحریم‌های ضدایرانی را راه انداختند اما باز هم با وحدت مردم و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها با شکست مواجه شد. در حال حاضر هم شاهدیم که آنها با این مدل توطئه‌ها نظیر جنگ نرم، دروغ‌پراکنی و سخن‌پراکنی هم که سعی دارند دل مردم ایران را خالی کنند اما راهی از پیش نخواهد برد.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت خاطرنشان کرد: زم جزو افرادی بود که دائماً تلاش داشت تا بگوید از طریق شبکه‌های مخفی اطلاعاتش را دریافت می‌کند. البته ۹۹ درصد اخباری که منتشر می‌کرد کذب و دروغ بود؛ لذا دستگیری چنین فردی نشان داد که دستگاه‌های اطلاعاتی ما بیدار هستند، به خوبی جریانات مخالف را رصد می‌کنند و در زمان مناسب هم می‌توانند تمامی این‌ توطئه‌ها را خنثی کنند. معتقدم مردم ما بعد از این اقدامات می‌توانند احساس دلگرمی کنند.

او افزود: در فیلم‌های منتشرشده از دستگیری زم شاهد بودیم که  این فرد را با اسکورت و در سطح بالای امنیتی جابجا می‌کردند، در حالی که این فرد اصلاً اهمیت خاصی نداشت، اما آنها به گونه‌ای با او برخورد می‌کردند که گویی رئیس جمهور فرانسه است، موضوعی که اتفاق بسیار بدی را  در دنیا رقم زد زیرا همه فهمیدند کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند برای فردی را که علیه نظام و ملت یک کشور در حال اقدام است سرمایه‌گذاری کرده بود، تحت حفاظت امنیتی قرار می‌دهند.

صدر تاکید کرد: در آخر باید گفت دستگیری زم اقدام بسیار خوبی بود زیرا به کل دنیا ثابت کرد جمهوری اسلامی هر زمان بخواهد می‌تواند این افراد را تعقیب و دستگیر کند و موجب سرافرازی مردم کشورمان شود.


بیشتر بخوانید: پیروزی هر کدام یک از جناح‌ها در گرو وحدت با یکدیگر است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شام
۱۱:۴۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
مابرخودمی بالیم برمسلمان بودن شیعه بودنمان می بالیم.افرین وبینهایت تشکروافرین برسربازان گمنام امام زمان(عج).پلیسهای بدوتربیت شده های شیاطین عصبانی باشندوازاین عصبانیت بمیرند.
Iran (Islamic Republic of)
شام
۱۱:۴۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
مابرخودمی بالیم برمسلمان بودن شیعه بودنمان می بالیم.افرین وبینهایت تشکروافرین برسربازان گمنام امام زمان(عج)
آخرین اخبار